Boktokig Eva Boström
Jag bara måste läsa!
Sidor
Startsida
Läsa Sveriges landskap
måndag 18 januari 2010
Bokchatt om Hornsgatan
Den 31 januari kl. 18.30 ser det ut att bli bokchatt om Hornsgatan. Har du också läst den så är du välkommen att ha trevligt med oss och chatta bort en stund.
1 kommentar:
Rondine
sa...
Ok!
19 januari 2010 kl. 17:07
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ok!
Skicka en kommentar