Bra medicin smakar sällan gott!
söndag 28 augusti 2011
Förkylningstips
För mig och min man (och min mamma) fungerar Carmolisdroppar jättebra!!! Om jag tar 10 droppar i ett vattenglas om jag håller på att bli förkyld, så brukar det hjälpa. Men det måste vara innan förkylningen bryter ut. I veckan hade jag lite småont i halsen. Så jag har tagit mina droppar! Imorse sa maken att han har ont i halsen, så nu är det hans tur att dricka. Gott är det inte, men som mamma brukar säga:
Bra medicin smakar sällan gott!

Bra medicin smakar sällan gott!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
c-vitaminrik kiwifrukt hjälper också
Det är ju gott också!!!
Jag har aldrig hört talas om Carmolisdroppar. Var köper du det?
Nästa recension: medicintips, ha ha!
Skicka en kommentar