Idag komponerade hon sin egna sallad. Hon använde som hon själv uttryckte det: din receptfantasi!
Det var faktiskt en jättegod sallad som vi åt till pasta och köttfärssås.
Nog tycker jag att det här är mer drama än komedi. Det var inte ofta som jag skrattade i filmen. Inte för att den var dålig, men jag fick lite fel start i filmen. Så ibland är det inte bra att se vilken genre filmen tilldelas. När jag ser filmen så tänker jag att Meryl Streep och Tom Lee Jones är verkligen riktigt, riktigt bra skådespelare. De förvandlas verkligen till sina roller och det är en njutning att se dem. Det är en väl sevärd film.
När jag läste Det som inte växer är döende så läste jag allt fortare och fortare. Var bara tvungen att veta hur det gick. Hur skulle allt utveckla sig? Hur skulle boken sluta?