Solen skiner och våren är här och då blir man lycklig. Blir man lycklig vill man ju dela med sig av lyckan. Så då tänkte jag vad passar bättre än att ha en liten utlottning/tävling om en bok. Den boken som ni har chansen att få hemskickad till er är den fina boken Mirakel av Renate Nedregård, som handlar om sångerskan Mirakel.För att vara med och ha chansen att få boken så vill jag att ni svarar på följande:
Vilken sång gör er lycklig av att bara lyssna på den?
Svara senast måndagen den 7 maj kl. 21.00.











