fredag 20 april 2012

Hjälp mig att bestämma vad jag ska baka för tårta

Jag ska baka tårta idag. Huvudvärken är överkomlig och jag har lovat barnen och maken som fyllde år i onsdags att det skulle bli tårta. Fast jag har lite svårt att besluta vilken tårta som jag ska göra. Så snälla hjälp mig bestämma vad jag ska göra!

1. Mammas marängcrisptårta med lemoncurd
2. Chokladtårta med hallonsylt och mandelkaramell
3. Vaniljkaka med chokladhål
4. Kesella. och citrontårta med persikor
5. Budapestrulle
6. Schwarttzwaldtårta
7. Kokostårta

Vad tycker du?

2 kommentarer:

Boklusen sa...

Swartzwald!
Härligt att höra att du är i farten igen! Hoppas att du får veta vad det beror på och att du snart är fri från värken!

Boktokig Eva Boström sa...

Boklusen: Det är så skönt att vara i farten igen också!!