torsdag 19 april 2012

Paradisoffer av Kristina Ohlsson

Det här är fjärde boken om Alex Recht och Fredrika Bergman. Jag har läst de övriga och blev glad när jag satte mig ner och märkte att jag genast sögs in i boken.

Jag gillar att Kristina har låtit lite tid gå från tredje boken till fjärde boken. Att den inte direkt tar vid där den tredje boken slutar.
Paradisoffer är en välskriven och spännande bok. Den känns verklighetsförankrad. Jag menar att den känns som något som skulle ha kunna hända.Till sist lånar jag en kompis uttryck som han använder om saker och ting: Kristina Ohlsson levererar!

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Paradisoffer
Författare: Kristina Ohlsson
Serie: Del 4
Antal sidor: 406
Förlag: Piratförlaget
ISBN: 9789164203854
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, FritzStåhl

Inga kommentarer: