fredag 27 april 2012

Releasefest för Pernilla Alms Alltid du

Jag var igår kväll på Pernilla Alms releasefest för hennes debutroman Alltid du. Det var en jättetrevlig kväll med bubbel, glass och mingel! Lokalerna som vi var i var jättefina. En stor fin våning med högt i tak. Jag glömde som vanligt att ta foton. Fast ett foto tog jag i alla fall. Ett foto när Pernilla signerar mitt nyinköpta exemplar av boken. Det ska bli så roligt att läsa boken! Och det är så roligt att Pernilla äntligen har sin bok i handen!

2 kommentarer:

BokMamma sa...

Alltid du låter som en bok jag måste läsa.

Jag har en utmaning till dig på min blogg om du känner för att hänga på. Fast du har kanske redan fått en.

Boktokig Eva Boström sa...

Aboslut du ska läsa den! Jag har påbörjat den och det är väldigt lovande! :)

Ska kolla in din utmaning!