måndag 23 augusti 2010

Tidskriften YourLife

Jag har varit på premiärfest  för den nya tidskriften Yourlife! Trevligt med lite lyx mitt i vardagen. ( btw: Väldigt bra anordnat och tur med härligt väder). Jag gillar faktiskt  tidningen Yourlife... premiärfest eller inte. Nu hade jag turen att få läsa i den redan idag, men jag hade lika gärna kunnat läsa i den imorgon och tycka om den.  Jag tycker att Yourlife har intressanta reportage och det finns mycket att läsa i den. Det finns modeller som inte är retuscherade... vilket är ett stort plus i min värld. Jag har hittat en tidning som jag förmodligen kommer att prenumerera på innan denna vecka är slut!

Det återstår bara att säga Grattis Yourlife!

5 kommentarer:

klok som en bok sa...

Har inte sett denna innan men den är väl helt ny antar jag. Låter kul

Boklusen sa...

Tänk att jag precis skrivit om denna tidning i min blogg. Jag har inte läst den ännu, men i kväll så... Jag har stora förväntningar.

Vilket lyx att få gå på sådan fest!! Ni har det bra ni som bor i Stockholm;)!

Redaktionen sa...

Å vad glada vi blir! Välkommen som medlem här, från 99 kr. http://www.yourlife.nu/blimedlem/

mammaxtre sa...

Jag är så nyfiken på denna tidning. Jag älskar blanka tidningar :-)

Liolej sa...

Inspirerad av ditt inlägg köpte jag med mig tidningen hem när jag var på kvällspromenad igår! Hittills är mitt intryck av tidningen väldigt bra. Det känns som en tidining med substans och en bra mix av artiklar!
Så tack för tipset!