söndag 1 mars 2009

Vinnaren är...

Så är det dags att presentera vinnaren. Jag vill dock först passa på att tacka alla som var med i tävlingen eller utlottningen kanske det borde heta. Kan det heta tävling även om man inte gör något egentligt tävlingsmoment? I alla fall var det verkligen jättekul att ni var med!!! Jag visste inte att det var så roligt att anordna något sådant. Det ger faktiskt mersmak. Dottern tyckte det var jättespännande att dra en vinnare. Efter lite strul med vinstdragningen (nä, fråga inte) så är jag nu stolt över att presentera vinnaren:


Grattis Ango! Du vann!!!
Jag hoppas att du ska tycka om boken!!!
Jag hittade inte din mejladress Ango,
men mejla mig din adress så ska jag skicka boken!

1 kommentar:

Ango sa...

Åh, vad roligt att jag vann!
Mail är skickat!

Kram
Ango