fredag 29 juli 2011

Var med och tävla

Jag kom på att jag inte satt ut något slutdatum på tävlingarna. Jag tänkte att måndagen den 1 augusti är den sista tävlingsdagen. Ni har ända till midnatt på er. Så häng på om ni inte redan är med!

Tävling 1
Tävling 2
Tävling 3
Tävling 4
Tävling 5
Tävling 6
Tävling 7

Det är nu efteråt när jag ser tävlingarna uppradade som jag inser att det blev rätt många tävlingar!Men det är ju bara en gång man fyller 5 år och bara en gång man lottar ut böcker för vart och ett av de år som man bloggat. Jag lär ju inte göra det om jag är kvar när Boktokig fyller 10 år och inte senare heller!

Lycka till allihop! Och just ja... jag brukar ibland få frågan om det är okej att länka och naturligtvis är det det. Det är bara kul! Och tävlingsbilden - vill ni använda den så har jag inget emot det!

Inga kommentarer: