fredag 18 januari 2019

Tuffa gänget: En zombiekatt-attack

Tuffa gänget är tillbaka i en ytterligare hysteriskt rolig bok: En zombiekatt-attack. Jag gillar verkligen hur humorn i texten och bilderna är i sådan samklang med varandra och förstärker varandra. Titta bara på detta: 





Kolla in vargens min till exempel. Man måste ju bara älska den som tecknat det här.

Jag är också så glad över att det är skrivet så att det blir så lättläst, för jag älskar när läsovilliga lockas att läsa. Jag har prövat på en läsovillig femma. Han har nu läst alla böcker i serien. Underbart!


Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel:Tuffa gänget: En zombiekatt-attack
Författare: Aaron Blabey
Serie: Tuffa gänget #4
Antal sidor: 139
Förlag: Alfabeta
Utgivningsår: 2018
ISBN: 
9789150120189
Finns t ex hos: AdlibrisBokus
cdon

Inga kommentarer: