onsdag 5 december 2018

Smarta bröllopsboken

Det är så bra att Smarta bröllopsboken inte bara tar upp hur man planerar ett bröllop utan även fällor man kan hamna i och hur man kan göra det enklare och billigare. Hur man prioriterar rätt på ett lätt sätt. Kloka tips hur man får en billigare brudbukett. När är både ringar och bröllopskläder billigare? Hur fixar man logistiken? Dessutom finns det användbara checklistor. 

Det känns som författarna tänkt på det mesta när det gäller att förenkla livet för den som planerar ett bröllop. Att planera ett bröllop är ingen barnlek. Det gäller att hitta lösningarna och genvägarna och det känner jag att denna bok verkligen kan ge. Så om jag någonsin gifter mig igen, så är det här boken jag kommer använda mig av. Det innebär att det här är en av böckerna som får stanna i min bokhylla. Man vet ju aldrig.


Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Smarta bröllopsboken
Författare: Anna Östberg
Antal sidor: 160
Förlag: Idus förlag
Utgivningsår: 2018
ISBN: 
9789175777559
Finns t ex hos: AdlibrisBokus

1 kommentar:

Hanneles bokparadis sa...

oj, vi pratade om det på måndag och gifte oss på lördag - när papprena kommit från posten...