onsdag 20 november 2013

Bloggträffen med Forma Books på Berns

För ett tag sedan var jag på en bloggträff med Forma Books. Tyvärr blev det något fel med det inlägget så det publicerades aldrig, så jag försöker igen.

Vi höll till i Röda rummet på Berns. Passade eller hur? Så här fint var det där.



Thomas Erikson var där och pratade kring om sin nya bok Vanmakt. En väldigt spännande bok!


Mattias Kristiansson var och berättade om sin roliga och nyskapande bok Bake my Day. Mitt julklappstips!


Susanne Boll var och samtalade om sin bok Det enda rätta. Den boken blev jag väldigt förtjust i när jag läste den!


Johan Egerkrans var där och pratade om sin bok Nordiska väsen. Jag blev väldigt nyfiken på den. Jag pratade om Johan att det är något väldigt lockande med Nordisk mytologi.


Så var Peo Bengtsson där och pratade om sin bok Kärleken passerade här en gång. Har ni inte läst den måste ni göra det!



Så var Jens Arnstad där och pratade om boksmakarna.se. En sida där man kan få lyssna på författarintervjuer och provlyssna på lite längre avsnitt av böcker. En ny bok varje vecka.



Inga kommentarer: