måndag 2 april 2012

Testar kosttillskottet Collacen med kollagen mot linjer,rynkor och torr hud

Jag var på Story Hotel förra veckan på en presentation av ett kosttillskott som heter Collacen. Det är ett medel som man löser ut i vatten och ska dricka. Det ska enligt de som tillverkar det fungera så att huden blir mer elastisk och ska höja hudens fuktighet. Jag hoppas att det fungerar även för min torra hårbotten. Ja, min torra hud överhuvudtaget. Definitivt värt att pröva. Skulle det dessutom hjälpa att få mina linjer och rynkor att synas lite mindre så skulle jag inte gråta!

Nu kommer inte det att börja märkas förrän man ätit minst en månad. Jag fick med mig en månads förpackning hem, så jag håller på och äter för fullt. Eller dricker ska man kanske säga. Jag ska återkomma och säga om jag märkt något!

Dock kan jag säga att i sig tyckte jag inte är det inte gott. Men så är det ju alltid. det som ska vara bra för en smakar inte gott och det som inte är bra för en smakar sååå gott! Men tar man Collacen med apelsinjuice så smakar det helt okej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...skulle vara roligt att få höra om produkten höll vad den lovar.
MVH

Anonym sa...

Hej.
Skulle vara roligt att få veta om produkten håller vad den lovar.
MVH