onsdag 9 november 2011

Releasefest för Call of Duty Mw3

Jag blev inbjuden till en releasefest för nya spelet Call of MW3. Maken tyckte det var kul (eftersom han gillar sådana spel) så jag gick! Man måste ju vidga sina vyer! Det var väldigt trevligt! Vi höll till på Ambassadeur. Det var snyggt dekorerat med grönt ljus, rök och så en nedräkningsklocka som visade hur lång tid det var kvar tills spelet skulle släppas (vid midnatt).







Det serverades gröna drinkar och hamburgare. Nej, hamburgarna var inte gröna! ;)

Det fanns flera ställen att pröva spelet på och det var faktiskt väldigt snygg grafik.

Al Pitcher var konferencier och kvällens underhållare. Nause spelade sista timmen.

3 kommentarer:

Bokälskarinnan sa...

låter riktigt roligt även om man inte är så intresserad av det.

Deliquate sa...

Åh, varför blev inte jag inbjuden för :(
Jag är ju helt tokig i tv och data-spel. Kan man skriva upp sig någonstans för upcoming events tror du?

Kram
Lotta
bok.deliquate.se

Boktokig Eva Boström sa...

Bokälskarinnan: DEt var det!

Deliquate: Ja, du borde ha varit där! Inte vad jag vet.