torsdag 17 november 2011

Ny tävling hos Boktokig

Det var så länge sedan som jag hade en tävling, så jag tänkte att nu är det dags.

Boken som ni kan vinna är:

Brev från en bruten horisont av Calle Brunell

eller

Dödsängeln av Mats Ahlstedt

Vinnaren får alltså välja en av dessa böcker.

Jag har tidigare berättat att jag har tre temuggar, som för mig föreställer var sin årstid. Ni tävlar genom att gissa vilken av mina tekoppar som tillhör vilken årstid och vilken årstid som saknas. De som gissar rätt har chans att vinna boken, som jag skickar hem till er. Så kom igen: Gissa på! :)



Tävlingen pågår till på söndag kl. 18.00

11 kommentarer:

Vargnatt sa...

Jag tror det är Vinter längst till vänster, Höst i mitten, och Sommar längst till höger. Vår saknas :)

Millas Hälsoblogg sa...

Klart jag vill vara med i din tävling boken som fångar mitt intresse är Brev från bruten horisont

Årstiden som inte har en mugg är sommaren.
Mörka muggen vintern
blommiga muggen våren
och den vita med mönster hösten

Syster Värst sa...

Roligt med tävling!
På muggarna gissar jag vår, höst, sommar (från vänster till höger).
Om jag vinner önskar jag få "Dödsängeln".

Lotta sa...

Jag tror att den vit/blå muggen är vinter, den med blomman är vår och den svarta längst bak är höst. Sommar saknas, man dricker inte så mycket te på sommaren!

Desirée sa...

Vår vinter sommar tror jag och hoppas på att vinna :)

violen sa...

Vår den vita, vinter den svarta (den har ju en julblomma på sig också)och så är det sommar den med blommor. Hösten saknas, den borde det vara lite orange i tycker jag.
Brev från bruten horisont kanske vore nåt för mig så jag väljer den.

Elina sa...

O jag säger från vänster till höger: vår, höst och sommar. (vinter saknas). Who knows! (;

Ylva sa...

Jag tror att det är så här.....från vänster; Vår, Vinter och Sommar. Den du saknar är Höst. Jag hoppas så klart på att vinna och önskar mig då Dödsängeln :)

evamar sa...

Från höger till vänster står Vinter, Höst och Sommar. Men var är Våren?

Jennie sa...

Jag gissar på höst - vinter - vår från vänster till höger. Sommar saknas.

Boktokig Eva Boström sa...

och nu är en vinnare utsedd!!!