söndag 9 oktober 2011

Med i Expressen

Jag är med i Expressen Söndag. Den bokcirkel som jag är med i blev intervjuad och är med på ett uppslag. Jag erkänner att jag var nervös före och än värre efteråt. Tänk om man såg konstig ut! Tänk om jag sa något konstigt som kom i tryck!

Men efter att ha läst igenom och tittat på bilderna (aldrig har jag läst så snabbt) kunde jag andas ut!!! Det första jag gjorde var att ringa min mamma och berätta så hon hade en chans att få köpa söndagsbilagan! Jag vet ju hur kul hon skulle tycka att det var!
Hon sa:
- Va? Är du med i tidningen? Jag som hade tänkt ställa undan cykeln, för det är sånt oväder idag! Men nu måste jag skynda mig ut och köpa tidningen! Vad roligt!
Och så hade hon inte tid att prata mer!

8 kommentarer:

Boklusen sa...

Vad roligt! Får se om jag tar mig ut mer idag, för det är oväder även här... I såfall ska jag köpa den.

Boktagen sa...

Gud vad roligt! Stort grattis!

klok som en bok sa...

Vad kul, både för dig och din mamma:-)

Lotta sa...

Grattis, vad roligt!

Doktor Glas sa...

Grattis, vad roligt att du är med i tidningen!

Kom på att jag kanske skulle avslöja vem jag är, ifall du är nyfiken. :)

/Bokvännen

Gittan sa...

Vilka roliga saker du får uppleva...bokmässa, reportage och alla dessa intressanta möten i form av intervjuer :-)

Boktokig Eva Boström sa...

Tack för alla grattis!!! :)

franziengland sa...

Vad kul!! Förstår att både du och mamma är stolta, med all rätt!