torsdag 22 september 2011

Packa mammas kappsäck

Har packat min väska eftersom jag inte hinner idag och jag åker imorgon till bokmässan! Jag kan bara återigen konstatera att jag är dålig på att packa lätt! Jag måste ju ha än det ena och än det andra med mig! Tänk om jag börjar frysa. Bäst att packa ner koftan. Och det är nog väldigt varmt på själva mässan. Ja, då behöver jag den här toppen. Jag ska på fest på fredagen och då behöver jag ju något fint att ta på. Och andra skor. Och det är bäst att ha med ett par extra byxor ifall jag spiller på de jag har på mig! Ja, ni hör ju själva. Jag är helt omöjlig!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad roligt! En av mina drömmar är att få gå på bokmässan, men det är så långt att åka så hittills har det inte blivit av. Men vi säger varje år Therese och jag att, "nästa år då ska vi åka" :) Ha det så bra och hoppas att du får en massa ny inspiration.

Ylva sa...

Känner igen det där :) Men tyvärr kan jag inte packa en väska och dra iväg till bokmässan, hur gärna jag än skulle vilja.........