onsdag 21 september 2011

Emmas skönhet av Emma Wiklund

Jag gillar den här boken. Jag får tips och råd samtidigt som Emma Wiklund bjuder på sig själv i historier från hennes barndom och upp genom åren. Den är full med enkla tips och råd som jag kan ta till mig. Det finns t ex foton som visar sminktips och det finns ättips för vad man ska äta som kroppen mår bra av. Det finns massor av härliga bilder på Emma. Emma sa själv igår att det var en ytlig bok. men vilken härlig sådan!

Provläs Emmas skönhet av Emma Wiklund

Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Emmas skönhet
Författare: Emma Wiklund
Antal sidor: 160
Förlag: Bonnier Fakta
ISBN: 9789174241952

2 kommentarer:

Boklusen sa...

Kul att höra att du gillade den! Jag står i kö på biblan på den boken. Hoppas att det blir min tur snart!

Ha det så kul på bokmässan! Jag kommer inte dit i år :(.

Malin sa...

Kommer nog köpa boken i helgen. Mycket lättlöst bok. Bra tips, bra bilder och vad roligt att Emma delar med sig av sig själv med karriären och så. :)