onsdag 21 september 2011

Årstidskollektionen av temuggar

Jag tänkte jag skulle visa er mina älskade temuggar! De som trots sin ringa kostnad nästan det dyrbaraste jag har på husgerådsbiten! Skulle någon av dem gå sönder skulle jag bokstavligt talat gråta blod.

Jag kallar dem mina årstidsmuggar. De är tre och jag hoppas de någon gång ska bli fyra. En mugg till varje årstid! Nåja, jag använder dem alla under alla årstider, men jag använder mest den mugg som jag förknippar med årstiden!




Kan ni se vilka årstider som är representerade? Vilken tycker ni är vilken årstid?

En härligt ytlig fråga en regnig onsdag! ;)

Och läser maken detta så önskar jag en mugg i julklapp! De finns på indiska!

4 kommentarer:

Boktagen sa...

Jag tycker att den till vänster är vår, mitten är vinter och höger är sommar. Så du saknar alltså en höst, men det lär du hitta på Indiska ;)

Ylva sa...

Jag håller med föregående talare ;) Du behöver en höst :)

Bea sa...

Vilken rolig idé med en mugg för varje årstid. Låter verkligen som något jag skulle kunna göra. =)

Hanneles bokparadis sa...

Perfekt :)