tisdag 24 maj 2011

Tänk vad det kan ändra sig

Igår och iförrgår har jag varit ute och sprungit. Plötsligt fungerar det bra att lyssna på bok samtidigt som jag springer. Rättare sagt det fungerar bra att lyssna på den där boken som jag började lyssna på i höst, men som jag aldrig kom in i. Kanske är det det att det är somrigt ute och berättarrösten förknippar jag med sommarlyssning. Kanske är jag piggare nu. Kanske har jag inte haft så mycket att fundera över. Vad det än är så längtar jag just nu efter att fara ut och springa för då får jag lyssna på boken. Hurra!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till att du hittat något som får dig att längta ut för att springa :) ! /Ingrid

Karin sa...

Så är det lite för mig med cykling - jag tillåter mig bara att lyssna på ljudböcker när jag cyklar... för tillfället blir det en del sällskapscykling och då får spelaren vackert stanna hemma.

Boklusen sa...

Aha! Det är så man ska göra!! Jag är bara så himla missnöjd med min mobil, den är så opålitlig att lyssna på. Snälla tomten, kan du ge mig en Iphone!!

Hanneles bokparadis sa...

låter härligt vårigt

Hanneles bokparadis sa...

jag vill nog ändå springa till musik :)

Lingonhjärta sa...

Precis så där har jag hållit på länge nu. Knepet är att se till att alltid lyssna på en riktigt bra bok. Utan bok hade jag nog aldrig tagit mig ut regelbundet :)

Boktokig sa...

Ingrid: Ja, det är underbart!

Karin: Här med! Då vill man verkligen ut om man bara tillåter sig lyssna då!

Hannele: Det fungerar bra det med, men det här får mig att längta ut... det gör inte musiken.

Lingonhjärta: Ja, en bra bok och uppläsare måste det vara!

Boktokig sa...

Boklusen: Hoppas tomten hör dig!!!