lördag 12 februari 2011

Panos Emporio 25 års jubileum med modevisning

I torsdagskväll var jag en av de som var inbjudna till Panos Emporios 25-års jubileum. Vilken kväll! Det var en storslagen fest med god mat och drycken flödade. Men framförallt vilka fina kläder som visades! Jag skulle kunna shoppa loss rejält!

Vi som var där fick höra Zhala sjunga

och Anna Book



 Jag träffade på Pockethexan där:
 

När Panos med följe anlände så visade det de på storbildsskärmen. Vi fick först se hur en stor, vit limousine anlände och sedan slogs bildörren upp och ut kom Panos och hans följe. Det kändes också storslaget och det höjde stämningen rejält.

Så började modevisningen och det visades många fina klädesplagg.
Detta är ett axplock av vad som visades:


 




 














Panos tar emot applåder för sin kollektion. 




Jag fick fick en ros ur Panos bukett och den står här och är så fin på köksbordet och påminner om den fantastisk kväll som Linda Skugge & Co samt Finest anordnade! Tack! Jag känner mig verkligen privilgerad som fick möjligheten att gå!

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilken kväll och vilket party! Läckert!

Hanneles bok-paradis sa...

kul att titta på kläder

franziengland sa...

Vad härligt med en riktigt flärdfull kväll! Kul!

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det var verkligen kul!!!