tisdag 7 september 2010

Releaseparty för Svelands att springa samt Mian Lodalens Tiger

Jag har varit på Maria Svelands och Mian Lodalens releaseparty för böckerna Att springa samt Tiger. Det var trevligt och många var där. Författarna var glada och fick många grattiskramar. Det måste verkligen kännas underbart när man släpper en bok och säkert nervöst också. Även om man skrivit böcker förut.

Jag har inte läst böckerna än, men så fort jag har gjort det så berättar jag vad jag tycker. I alla fall önskar jag dem båda lycka till med deras böcker. Tack för ikväll!

5 kommentarer:

Fru E sa...

Låter kul! Själv står jag på kö på Att springa, men jag har inte läst Bitterfittan (den verkar bara FÖR jobbig). Har du?

Ylva sa...

Det låter mycket trevligt! Jag vill läsa båda. Tyckte om både Bitterfittan och Dårens dotter.

Lisa sa...

Vad härligt lyxigt det låter att gå på ett releaseparty! :) Kul!

Lisa sa...

Och du. Du har en award att hämta på min blogg! :)

Boktokig Eva Boström sa...

Det var en kul grej att göra en vanlig vardag, speciellt nät man varit sjuk. Bättre miljöombyte får man leta efter!

Tack Lisa! Jag ska göra ett inlägg strax om awarden!!!