onsdag 1 september 2010

Inte världens bästa

Jag är sjuk OCH tvungen att jobba idag på min födelsedag! Dessutom sov jag dåligt!
Det känns inte alls varken kul eller som något att fira. Mina erfarenheter säger mig att jag har mer att vänta. Jag har elever som utan undantag flippar ur när jag inte mår bra. Nåja, det är bara att bita ihop. Men sedan efter att min 9,5 timmar arbetsdag är över tänker jag läsa!! Då får det ta och bli något roligt! Och orkar jag inte läsa själv så ska jag lyssna på Babbens bok. Den vet jag att den gör mig på gott humör. Kanske jag ska ta och lyssna lite på den nu, medan jag förbereder elevernas skoldag. Så jag kanske kan komma med ett lite gladare inlägg sedan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, och styrka till dig så du tar dig igenom dagen!

a-lo sa...

Nej, vilken dynga! Men gratulerar i alla fall, så får man hoppas på att kvällen bjuder på lite trevliga överraskningar.

Boklusen sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att din dag blev okej i allafall!!

Boktokig sa...

Tack snälla ni!!!!