lördag 7 augusti 2010

Storytel - wow

Jag har prövat Storytel i sommar och insett mer och mer att det faktiskt är väldigt smidigt! Storytel är en tjänst där man kan lyssna på ljudböcker via sin mobil. Jag har upptäckt att det gör min gräsklippning trevlig istället för tråkig! Och vår gräsmatta tar minst 1½ timme att klippa!!! Nattningen av yngsta dottern blev kul sitället för tråkig (måste ligga med i hennes rum just nu i mörkret och vara alldeles tyst för att hon ska somna och ändå tar det minst en halvtimme. Är man inte med där inne så hittar hon på allt möjligt bus.). Städningen går som en dans när jag lyssnar på en bok via Storytel. Det enda jag skulle behöva är egentligen en väska till min iPhone för de gånger då jag har kläder utan fickor!

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Vad härligt! :) Kul med en sådan positiv upplevelse. :) Tyvärr har jag inte en tillräckligt modern mobiltelefon för att kunna ha Storytel, men eftersom det är dags att byta telefon snart så är detta något jag måste ha i åtanke när den nya är inköpt. Tack för tipset! :) Lycka till med din läsning! :)

Kram Lotta