torsdag 29 juli 2010

Tävling hos Annica och Eva på Bärbloggen

Jag har fullkomligt älskat Bär-böckerna och har längtat efter en fortsättning. Just nu har Annika & Eva på Bärbloggen en tävling där man ska föreslå vad nästa bok i serien ska heta. Då har man chans att vinna deras receptbok Kärlek och käk. Nu är bara problemet att de idéer som jag och min man spånade om redan är upptagna av andra medtävlare. Körsbär och kärlek, och blåbär och begär fungerade inte. Tranbär och tango, blev ett förslag som vi hade. Det hade ingen sagt... men det är ju ingen känsla med då. Vi funderade vidare. Till sist så kom vi på: Nypon och njutning. Så det blir mitt tävlingsförslag. Och nu håller jag både tummar och övriga fingrar och tår för att jag ska vinna boken, men också att Eva & Annica skriver en femte del!!!

Och har du inte läst böckerna än om familjen kring la Stella, så rusa ut och köp och läs! De är helt underbara böcker!

Inga kommentarer: