onsdag 28 juli 2010

Jag bidrar också

Jag är en av de som blivit tillfrågade att göra gästbokinlägg till de olika tidsperioderna (antiken, medeltiden, renässansen, romantiken, upplysningen, realismen och modernismen) på Hej Litteraturen! Jag känner mig väldigt hedrad över att få göra det och lämna mina boktips och tankar. Jag har skrivit om Medeltiden och Antiken. Jag får lite prestationsångest, men försöker tänka att jag ska skriva precis som jag skriver i min blogg. Det var ju därför jag blev en av de utvalda.

UR visar de olika programmen på söndagar. På UR play kan man se avsnitten om man missat dem på TV. Nu måste jag ta och göra färdigt de sista inläggen. De ska lämnas in i morgon, så det är lite bråttom. Men ta och titta på programmen för de är bra!

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilken ära.. grattis!

Fru E sa...

Vad roligt! Låter spännande! Men ska du ge boktips eller vad?

Karin Berg sa...

Just nu har jag kört fast i romantiken.. =) ska skicka in inlägget idag.

Rondine sa...

Å, vad roligt!
Grattis!!