tisdag 20 april 2010

Inte så mycket läst

De senaste dagarna har det inte blivit så mycket läst. Jag har istället tittat på TV, eller rättare sagt tittat på DVD. Jag har sett mitt älskade I sjunde himlen. Det programmet ger en sådan härlig känsla. När det är jobbigt på arbetet, så är det härligt att försvinna in i den världen en stund. Så i april blir det definitivt inte lika mycket läst som i mars. Men det är ju så. Det varierar ju vad man sysselsätter sig med på sin fritid. Eftersom man inte hinner med allt, så måste man prioritera. Just nu prioriterar jag TV:n ett tag. Jag känner faktiskt att jag saknat den lite. Men jag läser fortfarande lite, bara inte så mycket som förrut.

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Det är ju så det är. Man kommer in i olika perioder. För mig är det likadant, då arbetsbördan är tung blir det inte läst lika mycket. Och då kan det vara just en slapp stund framför tv:n som behövs istället. :)

Kram Lotta