tisdag 8 september 2009

Dagens fundering - Glömmer ni också?

Idag fick jag återigen ett kravmedelande på en bok. Hur går det här till? Jag tycker ju att jag har koll på böckerna och jag ska dessutom få en påminnelsemejl när det är dags att lämna tillbaka boken. Men ÄNDÅ lyckas jag missa att lämna tillbaka en del böcker i tid!!! Nu senast har det varit två böcker på två veckor!!! Vad är det för fel på mig? Har ni andra besvär med samma sak eller är det bara jag som är så otroligt tankspridd och förvirrad. Och hur ska jag bära mig åt för att lyckas få tillbaka alla böcker i tid? Sluta låna böcker kanske? Tur att man köper en del böcker för dessa kan man ju inte få krav på i alla fall!

2 kommentarer:

Bai sa...

Huff, ja. Eg skriv opp tilbakeleveringsdatoen i kalenderen, men det hjelper ikkje.

boksnoken sa...

Mammahjärna... Helt enkelt för mycket att hålla reda på! :-)
Hittills har jag lyckats lämna tillbaks mina böcker i tid - men det finns annat jag glömmer...