söndag 3 januari 2010

Fyrvaktaren av Camilla Läckberg

Årets första utlästa bok blev Fyrvaktaren. Det var ett underhållande sätt att börja året. Den här boken var precis som de andra böckerna lättläst och lockar under tiden som man läser till att fortsätta läsa.

I boken vävs flera personers historier samman, både nutid och dåtid. Det är en av de saker som jag gillar med boken och så gillar jag även Emilies historia. Visst finns det saker hos boken som jag gillar mindre bra, som att Erica plötsligt klarar allt som nybliven tvillingmamma och har massor med energi. Hon är värsta supermamman! Men på det stora hela så tycker jag om den!

Betyg: -4 av 5
~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Fyrvaktaren
Författare: Camilla Läckberg
Antal sidor: 358
Förlag: Forum
ISBN: 978-91-37-13409-3

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag gillade också Fyrvaktaren. Bättre än än Camillas senaste böcker faktiskt. Ser fram emot nästa!

Maria sa...

Jag gillar din blogg mycket och hoppas att det är okej att jag sätter upp den på listan över bokbloggar jag gillar på min blogg!