Jag har varit på releasefest för Sofie Sarenbrants nya bok Andra Andningen. Jag hade mycket trevligt på festen. Först och främst fick jag träffa flera personer som jag inte träffat på länge, däribland fina Sofie Sarenbrandt. Dessutom träffade jag några nya trevliga personer. Vad härligt att få mingla och prata med folk.

Sofie var filmstjärnesnygg ikväll! Se bara hennes vackra hår , sminkning och hennes klänning!
Med mig hem på tåget har jag den nya boken Andra andningen! Ni kan ju gissa vad jag ska göra nu!

Jag funderar på att skriva en skylt. Stör mig inte! Jag läser!