lördag 5 september 2020

Just nu i September

Just nu läser jag Kvinnan som gick över elden. En historisk spänningsroman som utspelar sig på 1600-talet och häxprocessernas tid. Har precis börjat, men den verkar lovande. 

Just nu ser jag på Umbrella academy. Jag har bara sett första avsnittet än. Jag har inte bestämt mig än vad jag tycker om det.

Just nu lyssnar jag på Bo Kaspers orkester. De funkar alltid och ger kraft, energi, hopp och tröst.
En bok som jag lyssnar till är Strandläsning. Jag verkligen älskar att lyssna på den. Den är hur mysig som helst.

Just nu längtar jag efter: att ha mer fritid och att samtidigt vara helt frisk. Jag börjar jobba vid 6.30-7.00 på morgonen och lämnar jobbet tidigast 17.00, för att sedsn fortsätta jobba senare på kvällen. Ovanpå det så har jag lite sjukdomsbekymmer som ställer till det. Jag känner mig väldigt sliten, redan. Terminen har knappt börjat. Men det är kul att vara tillbaka i klassrummet.

2 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Roligt att du hängde på :)
Hoppas du får bli helt frisk snart. Kram!

Boktokig sa...

Tack! ❤️ Det blir jag säkert snart!