söndag 22 september 2019

Hänt på restaurang 2

Lyckan var stor när ”Hänt på restaurang 2” anlände här hemma. Jag tyckte mycket om bok nr 1. Precis som ettan, så höjer denna humöret och får mig att skratta. Samtidigt så kommer jag tänka efter både en och två gånger när jag är på restaurang, så jag gör det bättre för de anställda. Så mycket bättre för alla då. 

I ”Hänt på restaurang 2” så bjuder författaren på historier från det som han och andra anställda varit med om. Det är mycket humor, men även värme. Perfekt när man själv haft en tuff dag på jobbet. Den ger lite perspektiv.


Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Hänt på restaurang 2
Författare: Jens Borgenstrand
Serie: Hänt på restaurang
Antal sidor: 106
Förlag: Southside Stories 
Utgivningsår: 2019
ISBN: 9789188725394
Finns t ex hos: AdlibrisBokus,
cdon

1 kommentar:

Hanneles bokparadis sa...

jag försöker alltid vara snäll