söndag 8 september 2019

Alla älskar Bianca av Birgitta Bergin

Ju mer man läser desto mer komplex blir handlingen. Hemlighet efter hemlighet avslöjas. Man får veta mer och mer och det blir ett som ett komplicerat, men vackert spindelnät. Jag njöt massor av att läsa ”Alla älskar Bianca”. Den sällar sig till de böcker jag önskar jag kunde läsa igen, för första gången. 

Handling: Bianca är en person som alla älskar. Hon är oemotståndlig, hemlighetsfull och vacker. Men vad är det hon döljer? Och vem älskar Bianca mest? 


Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Alla älskar Bianca 
Författare: Birgitta Bergin
Antal sidor: 352
Förlag: Bokfabriken
Utgivningsår: 2019
ISBN: 
9789178351657
Finns t ex hos: AdlibrisBokus
cdon

2 kommentarer:

Rämmengården sa...

Jag tyckte jättemycket om den här boken. Kunde inte släppa den helt enkelt. Ha en fortsatt trevlig dag kram Nina

Cecilia Johansson sa...

jag läser den nu. Eller lyssnar på den.

Det är mycket att hålla reda på. Vem som är vem till exempel.