måndag 15 juli 2019

Bliss: de nya antiinflammatoriska nycklarna till ett längre, godare liv

Jag har haft Bliss på nattduksbordet ett bra tag nu. Jag har vetat att jag har behövt göra något åt mitt liv och min hälsa, men inte haft orken, tiden eller ärligt talat riktigt lusten. Men nu på semestern satte jag igång att läsa boken. Det var många bitar som föll på plats. I boken hittade jag några nycklar för att må bättre. Saker som jag måste ta tag i. Idéer som är värda att pröva. 

Bliss är skriven så att råden är lätta att ta till sig. Det finns även flera bra recept. Den är riktigt inspirerande.



Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Bliss: de nya antinflammatoriska nycklarna till ett längre, godare liv
Författare: Maria Borelius
Antal sidor: 396
Förlag: HarperCollins Nordic
Utgivningsår: 2019
ISBN: 
9789150942156
Finns t ex hos: AdlibrisBokus
cdon

Inga kommentarer: