torsdag 27 december 2018

Det som göms i snö


Carin Gerhardsen är tillbaka, vassare än någonsin. Det visar hon i Det som göms i snö. Det är berättelse med många spännande vändningar. Du behöver hålla dig på alerten när du läser.

Jag började läsa det fysiska exemplaret, men sedan började jag lyssna när jag skulle gå promenad. Det ledde till fler promenader än jag tänkt mig. Till sist var jag ändå tvungen att läsa slutet i den fysiska boken, när jag inte hade möjlighet att lyssna. Blev lite för otålig!

Det är en genomtänkt och välskriven historia, som lyckas Carin Gerhardsen lyckas sy ihop alla trådar på slutet. En ny bok, tack!


Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Det som göms i snö
Författare: Carin Gerhardsen
Antal sidor: 365
Förlag: Bookmark
Utgivningsår: 2018
ISBN: 
9789188745057
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, cdon

Inga kommentarer: