måndag 29 januari 2018

Mot bättre vetande såg jag The Crown

Jag såg det första avsnittet av The crown (mot bättre vetande) i fredags och sedan var jag fast. Jag borde ju ha vetat bättre efter att ha hört den ena efter den andra av mina bekanta bli helt besatta.

Det första avsnittet resulterade i att vi (för naturligtvis kunde jag ju inte låta bli att dra in sambon i det hela) såg 18 avsnitt under helgen. Tala om beroendeframkallande serie.

Ikväll med bara två återstående avsnitt av säsong 2 och med ingen tid att se, vet jag inte om jag ska vara glad för att jag inte har tid att se (eftersom då drar jag ut på det lite) eller vara besviken för att jag inte kan se. Mest är jag nog rädd faktiskt - för hur tusan ska jag klara mig till nästa säsong kommer?





2 kommentarer:

Boklusen sa...

Åh, älskar The Crown! Nu blir det en lång väntan på nästa säsong. Kanske kommer den i slutet på november, början av december. Fast i och för sig är det härligt att ha något gott att vänta på också...

Boktokig Eva Boström sa...

Åh nej, är det så länge kvar? 😭 Otroligt bra serie!