söndag 1 oktober 2017

Bokmässan 2017

Jag har haft en fantastisk bokmässa, trots allt.

Jag har lyssnat på massor av spännande, intressanta och inspirerande författare. Allt från hur man kan programmering i undervisningen till hur vi manipuleras att tänka av reklam.


Jag lärde mig hur jag ska formulera mig av Elaine Ekesvärd. Men också att vi måste våga ta konflikter. Negra Efendic lärde mig att jag ska hitta min inre Zlatan.



Jag lyssnade på ett fantastiskt samtal om Anne på Grönkulla. Jag älskade verkligen dom böckerna som barn. Därför var det extra kul att lyssna på andra som också älskat dom och höra deras resonemang.



Så hände det ju lite annat spännande...


Jag tittade på massor av böcker, träffade både författare, förlagspersonal och andra bokbloggare och hade så fina och trevliga samtal.



Dessutom träffade jag en gammal klasskompis som jag inte träffat på nästan 25 år. Han och jag gick samma lågstadieklass en gång i tiden tillsammans. Så himla roligt att träffa honom. Tänk vad bokmässan kan bidra med.

Hann även med den gudomliga räkmackan.


Tack Bokmässan för denna gång. Jag kommer tillbaka nästa år!

3 kommentarer:

Nilmas Bokhylla sa...

Det låter som en bra mässa tycker jag!

TinaO sa...

Åh! Du lyckades knäppa Ofkvinnorna! Själv blev jag helt kall och bara frös fast när de gick förbi, och sen såg jag dem inget mer :D

Boktokig Eva Boström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.