lördag 3 juni 2017

Jag fann dig av Lisa Jewell

Den ensamstående mamman Alice hittar en man på stranden som inte vet vem han är eller hur han kommit dit. Lilys man har försvunnit helt plötsligt. Hon försöker få poliserna att förstå att han är nyförälskad och lycklig och inte skulle lämna henne. Har de två händelserna något med varandra att göra?

Att inte veta vem man är, måste vara hemskt. Att inte veta var mannen är som man man just gift sig med och är otroligt lycklig med, måste vara outhärdligt.

Jag var trollbunden av berättelsen. Jag fann dig är verkligen betydelsen av en bladvändare. Jag kunde inte läsa fort nog för att få veta vad som hände. Bra sommarbok!




Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Jag fann dig
Författare: Lisa Jewell
Antal sidor: 321
Förlag: Printz Publishing
Utgivningsår: 2017
ISBN: 9789188261694
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon


Inga kommentarer: