onsdag 1 juli 2015

Stjärnklart

Åh, jag älskar den här boken! Dystopier är verkligen min grej, speciellt när de är så välskrivna och spännande som denna.


Stjärnklart väcker hur många tankar som helst! Det älskar jag boken allra mest för, även om det inte är helt angenäma tankar. Dessutom blir man lite lätt paranoid av den.

Om det skulle bli en släckning (dvs alla elektriska saker slutade fungera) hur skulle jag överleva då? Vad skulle jag göra? Vad skulle jag vad beredd att göra? Är jag förberedd? Jag borde ju faktiskt se till att vara förberedd. Man vet ju aldrig vad som kan hända!

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Stjärnklart
Författare: Lars Wilderäng
Serie: Stjärnklart 1
Antal sidor: 403
Förlag: Ponto pocket
Utgivningsår: 2015
ISBN: 9789174752113
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: