måndag 17 juni 2013

Walderstens instagram

Ärligt talat vet jag i skrivande stund inte riktigt vad jag ska säga om den här boken, men jag sätter väl igång. Om man läser Walderstens instagram som konst är den intressant. Men då ska man ta lite i taget. Det är inte en bok som man ska plöja igenom. För man skulle ju kunna bläddra igenom den på ca 20 minuter, men då skulle man inte göra den rättvisa. Det är en annorlunda bok eftersom den bygger på instagramfoton. Jag skulle säga att när man lägger ut på instagram går det snabbt, men det här är en bok där man ska stanna till på varje sida och ge varje sida tid. Först då blir denna bok en bok av värde. I de snabba tidernas tid, så lär den här boken mig att dra ner på farten och stanna upp.

Betyg: +3 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Walderstens instagram
Författare: Jesper Waldersten
Antal sidor: 175
Förlag: Max Ström
ISBN: 9789171262806
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: