tisdag 25 juni 2013

Tina: hur du enkelt lagar min allra godaste mat av Tina Nordström

En sån här kokbok gör en glad. Det finns så många fina recept att testa. Det finns både klassiker och så Tinas specialare. De som jag redan hunnit pröva smakar så gott! Det är ingen risk att Tina: hur du enkelt lagar min allra godaste mat kommer att ligga på soffbordet och vara fläckfri!  Med 234 recept har jag det jag gör resten av det här året. Svårigheten är bara att man vill göra allt på en gång!

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Tina: hur du enkelt lagar min allra godaste mat
Författare: Tina Nordström
Antal sidor: 383
Förlag: Bonnier Fakta
ISBN: 9789174243055
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, Cdon

1 kommentar:

Hanneles bokparadis sa...

hihi, lycka till, matvanorna är det svåraste att ändra :)