fredag 17 maj 2013

Releasefest för Susanne Bolls bok: Det enda rätta

Jag var igår på fina Susanne Bolls releasefest för boken Det enda rätta. Festen hölls på Södra teaterns terassvåning. Det är helt underbara lokaler! Utsikten är fantastisk!




Det var så roligt att få vara med på Susannes releasefest. Hon är så fantastisk. Glad, snäll och omtänksam.


Jag och fina Susanne!



Jag och trevliga Varg Gyllander. Jag var förtjust i hans senaste bok Ingen jord, den andra lik.



Jag och duktiga Sofie Sarenbrandt, vars releasefest jag var på förra veckan. Längtar efter att få berätta vad jag tyckte om hennes nya bok.



Susanne håller tacktal!

3 kommentarer:

Carro sa...

Jag har fått hem boken så ska bli mycket spännande att påbörja den snart :)

Gittan sa...

Min dotter fixade festen :)

Susanne B sa...

Tack för att du kom!