söndag 26 maj 2013

Geim av Anders de la Motte

Nu har jag också till sist läst Geim. Efter mycket om och men, som inte beror på boken utan beror på mig själv. Jag läste den i Excess-form vilket jag tyckte mycket om!

Först måste jag erkänna att jag hade lite svårt för berättelsen eftersom HP gjorde lite dumma och illegala saker. Fast sedan kom jag in i det hela och allt blev inte riktigt som jag trott det skulle bli. Så jag vände faktsikt i min uppfattning av boken och tyckte den var både bra och spännande.

Geim handlar om HP, som hittar en mobiltelefon och blir inbjuden till ett spel. Ett spel där han ska göra olika uppdrag. Ett spel som får honom att göra allt farligare saker.

Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Geim
Författare: Anders de la Motte
Antal sidor: 567
Förlag: Pocketförlaget
ISBN: 9789186953034
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, Cdon


5 kommentarer:

Malin sa...

Har den ståendes oläst i bokhyllan, får uppenbarligen bli ett sommarprojekt! :)

Karin sa...

Jag har läst alla 3 delarna med en blandning av misstänksamhet och fascination... avslutade Bubble i förra veckan bara. Mycket bra underhållning och tidsfördriv, men ingen värst stor litteratur...

Lena sa...

Jag har de två första böckerna men har inte hunnit läst dem ännu!

Boktokig Eva Boström sa...

Malin: Det åter som ett bra sommarprojekt!

Karin: Men underhållning och tidsfördriv är viktigt det med:)

Boktokig Eva Boström sa...

Lena: Då får du läsa dom!