måndag 8 oktober 2012

Tänk vad drömmar kan leda till

Tänk vad det kan bli av att man läser hästböcker som barn. Jag läste hästböcker och drömde om att rida när jag var barn. För ett år sedan tog jag tag i saken och gick med i en nybörjargrupp för vuxna. Idag var jag med i ett hästhoppningevenemang för nybörjare. Vi red en bana med 6 stycken hinder. Det var som på tävling förrutom att vi inte tog tid. Det var nervöst, spännande och roligt!

Nu har jag anmält mig till hästhoppningsträning utöver min vanliga ridträning, där vi har vid några gånger tränat hästhoppning. Så med detta ville jag bara säga att böcker kan väcka drömmar som faktiskt kan bli verklighet! :)

2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Toppen! Själv är jag försiktig med mina drömmar eftersom de går i uppfyllelse...

Boktokig Eva Boström sa...

Får hoppas de bra sakerna går i uppfyllelse