fredag 11 maj 2012

Ni som undrar över hur det är med min huvudvärk

Det har varit bättre nu sedan den senaste attacken. Jag har haft lite huvudvärk denna vecka, men inte alls i den kalibern som förrut. Jag har kunnat jobba. Den läkare som jag var till senast (kvinnlig måste jag tillägga) trodde det var en hormoniell huvudvärk. Jag var till gyn igår och läkaren där konstaterade att jag var i hormoniell obalans. Så nu har jag fått tabletter att äta och dessa ska rätta till mitt problem. Hon trodde också att det kunde vara en orsak till min huvudvärk. Så det är skönt att ha fått lite rätsida på allt!

6 kommentarer:

Monika sa...

Skönt att höra att du mår bättre. Hoppas de har hittat rätt så du blir riktigt bra nu.

Boktagen sa...

Vad härligt det måste vara att få veta vad som felats dig och att det går att åtgärda!

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det är skönt att både må bättre och att veta vad som troligtvis orskat huvudvärken!

Boklusen sa...

Skönt att det blivit bättre och att det inte var något allvarligt!

Västmanländskan sa...

Hoppas det hjälper. Kram!

Boktokig Eva Boström sa...

Boklusen: Det tycker jag med!

Västermanländskan: Tack!!! :)