torsdag 17 maj 2012

Lyckat foto med Martina Haag

Träffade trevliga Martina Haag på festen i tisdags. Hon hade den finaste gula klänningen! Varg fotade oss och det blev ett foto som jag faktiskt blev nöjd med! Speglar verkligen hur trevligt jag hade på festen! Det tyckte jag var kul!

Det är roligt med foton som minnen, men svårt att komma ihåg att fotografera själv. Barnen brukar jag vara bättre på att komma ihåg att fotografera, men när vänner är på besök händer det ofta att jag kommer på just när de ska gå att jag borde ju ha fotograferat! Är ni bra på att komma ihåg att fotografera?

Jag och vackra Martina

4 kommentarer:

Boklusen sa...

Ibland vill jag också bo i storstan... Du verkar ha haft en kul kväll! Roligt! Hoppas att huvudvärken nu endast är ett minne blott!

Boktokig Eva Boström sa...

Det var en väldigt trevlig och fin kväll!

Jag vågar inte ropa hej än så länge med huvudvärken, men det verkar lovande!

Lingonhjärta sa...

Vilket fint foto :D

Boktokig Eva Boström sa...

Tack Lingonhjärta! :)