tisdag 10 april 2012

Dagens fundering: Blev läsningen som du önskade?

För min del blev det inte alls så mycket läst som jag hade önskat i påsk eftersom jag inte var frisk. Men jag fick en del läst i alla fall och de böcker som jag läste var bra! Jag läste bland annat den roliga Det måste finnas regler samt den tänkvärda spännande Världskrig Z. Jag har också påbörjat Belinda Bauers senaste Skuggsida samt Kristina Olssons nya deckare Paradisoffer. Två böcker som jag sett fram emot att läsa.

Hur var påskläsningen för dig? Blev den som du tänkt dig? Känner du dig nöjd? Vad läste du?

4 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

jag har slutat att stressa med läsningen, var ju tvungen (??) att umgås också :)

BokMamma sa...

Här blev det inte speciellt mycket läst. Många besök hit och dit så då blir det inte mycket läst. Fast man får ju göra lite annat än läsa ibland :)

Boklusen sa...

För mig blev inte mycket läst. Även jag har umgåtts med många människor och det är ju oxå trevligt:)!

Boktokig Eva Boström sa...

Hannele: Det klart man ska umgås! :)

BokMamma: Nej, då får man inte mycket läst! Det tycker jag absolut att man ska göra!