söndag 4 mars 2012

Fest när TV1000 blev Viasat film

Jag var på festen när TV1000 gick i graven och blev Viasat film. TV1000 har funnits sedan 1989 och visst känns det på något sätt lite sorgligt när en TV-kanal försvinner, men ibland måste saker och ting ju förändras. Festen hölls i MTG-huset.

Titti Schultz var konferencier och hon var rolig som vanligt. Hon intervjuade Ylva Maria Thompson och det var väldigt underhållande. Vi både skrattade och rodnade om vartannat!

Det var också bra musikuppträdanden av Titiyo och Theodor Jensen samt The Majority Says. Vad kul att få höra Titiyo igen! Hon var en stor favorit hos mig förr. The Majority Says har gjort musiken till Viasat films reklamfilm. De är verkligen lovande. Gillar deras musik. Ska bli kul att höra hela deras platta. Jag har också sett reklamfilmen och den är gullig. Den påminner mig så om min dotter.

Vi fick så god mat. Jag och några som jag pratade med sa att man skulle vilja ha receptet på den, så man skulle kunna glänsa hemma. Det var också kul att de bjöd på popcorn, som på bio. Skugge & Co har återigen arrangerat ett lyckat event som jag haft turen att bli bjuden på! Det var en jättekul kväll!

Goddiebagen:

2 kommentarer:

Ylva sa...

Vi har bara basutbudet (typ ettan och tvåan...) men det där lät som en riktigt kul kväll!

Boktokig Eva Boström sa...

Ylva: Det var det!!! :)