tisdag 14 februari 2012

Från mig till er

För mig handlar Alla hjärtans dag om att tala om för de i sin omgivning att man tycker om dem och att de är viktiga för en. Sprida lite kärlek och omtänksamhet. Därför vill jag passa på att tala om att jag uppskattar verkligen att ni läser min blogg och att ni lämnar kommentarer. DET värmer MITT hjärta! Ni är viktiga för mig!!! Utan er skulle det inte vara någon blogg. Hoppas att ni alla får en underbar Alla hjärtans dag! Här är två hjärtan från mig till er!!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Tack för alla goda tips! Jag läser din blogg nästan varje dag och förundras över allt du hinner läsa!

Boktokig Eva Boström sa...

Karin: Vad roligt att du gör det! Ibland kan jag bli lite förvånad själv över hur mycket jag hunnit läsa när jag gör sammanställningar. För jag tycker inte att jag läser så mycket.